«КӨПТІЛДІК ӘЛЕМ КЕҢІСТІГІНЕ ЖОЛ» («ПОЛИЯЗЫЧИЕ ПУТЬ В МИРОВОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО») атты халықаралық ғылыми - тәжірибелік конференцияның ашылу » «№209 Мектеп-гимназия»
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№209 Мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 320-93-27
Есепші бөлімі:
+7(727) 320-93-27
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «КӨПТІЛДІК ӘЛЕМ КЕҢІСТІГІНЕ ЖОЛ» («ПОЛИЯЗЫЧИЕ ПУТЬ В МИРОВОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО») атты халықаралық ғылыми - тәжірибелік конференцияның ашылу
07
сәуір
2023

«КӨПТІЛДІК ӘЛЕМ КЕҢІСТІГІНЕ ЖОЛ» («ПОЛИЯЗЫЧИЕ ПУТЬ В МИРОВОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО») атты халықаралық ғылыми - тәжірибелік конференцияның ашылу

Мектебімізде 06.04.2023«КӨПТІЛДІК ӘЛЕМ КЕҢІСТІГІНЕ ЖОЛ» («ПОЛИЯЗЫЧИЕ ПУТЬ В МИРОВОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО»)
атты халықаралық ғылыми - тәжірибелік конференцияның ашылу салтанаты өтті.
Бағдарлама бойынша бүгін баяндамалар оқылды.📃🧑🏻‍🏫👩🏻‍🏫

АДАМОВ НҰРЛАН ЖҰМАҒАЗЫҰЛЫ
«№209 Мектеп-гимназия» КММ директоры
Алматы қаласы Білім басқармасы
Директорлар кеңесінің төрағасы .

ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ И УПРАВЛЕНИЕ ШКОЛЬНЫМ
УЧЕБНЫМ ПРОЦЕССОМ📃

САУДАБАЕВА ГУЛЬМИРА САУТЖАНОВНА
доктор педагогических наук,
профессор КазНПУ имени Абая

МЕНЕДЖМЕНТ РАЗВИТИЯ ОБЩЕГО
СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ📃

АХМЕТОВА АЛТЫНБУ
МЕШИТБАЕВНА
«№209 Мектеп-гимназия» КММ, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
педагог-зерттеуші

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ
САУАТТЫЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ.📃

Ал, ДЖАББАРОВА ЛАЛА МАГОМЕДҚЫЗЫ
(доктор PhD философии по психологии, Бакинский Государственный Университет, кафедра Социальной и педагогической психологии)

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ
В ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ📃


БИХАНОВА АҚЖАРҚЫН ОРЫНБЕКҚЫЗЫ
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы
Қарашатау ЖОББМ мектеп директоры,
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛДАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ📃

Ахметова Жанат Таскалиевна, Мешитбаева Камар Қызылорда қаласынан және т.б. Республиканың түкпір-түкпірінен қатысушылар онлайн қатысып, баяндама жасады.
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив